مقاله طراحی کنترل کننده بار فرکانس غیرمتمرکزبااستفاده ازکنترل کننده I-PD مبتنی برالگوریتم تکامل تفاضلی بادرنظرگرفتن محدودیت های اشباع گاورنر وتوربین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل کننده بار فرکانس غیرمتمرکزبااستفاده ازکنترل کننده I-PD مبتنی برالگوریتم تکامل تفاضلی بادرنظرگرفتن محدودیت های اشباع گاورنر وتوربین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده بار فرکانس غیرمتمرکزبااستفاده ازکنترل کننده I-PD مبتنی برالگوریتم تکامل تفاضلی بادرنظرگرفتن محدودیت های اشباع گاورنر وتوربین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده بار فرکانس غیرمتمرکزبااستفاده ازکنترل کننده I-PD مبتنی برالگوریتم تکامل تفاضلی بادرنظرگرفتن محدودیت های اشباع گاورنر وتوربین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده بار فرکانس غیرمتمرکزبااستفاده ازکنترل کننده I-PD مبتنی برالگوریتم تکامل تفاضلی بادرنظرگرفتن محدودیت های اشباع گاورنر وتوربین :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
دراین مقاله سعی شده است بابهبود کنترل کننده بارفرکانس و پیاده سازی یک روش جدید مقدارانحراف فرکانس وانحراف توان انتقالی بین دوناحیه بادرنظرگرفتن عوامل غیرخطی اشباع گاورنر و توریسن درحین حالت دینامیکی کاهش یابد و کندی پاسخ سیستم قدرت دوناحیه ای نسبت به تغییرات بارموردتقاضا باستفاده ازیک کنترل کننده سریع بهبود یابد روش جدید بکارگرفته شده مبتنی براستفاده ازیک کنترل کننده I-PD انتخاب ضریب بایاس مناسب درکنترل بارفرکانس واستفاده ازیک تابع هزینه جدید می باشد تابع هزینه پیشنهادی دارای دوبخش بوده که بخش نخست شامل انتگرال قدرمطلق خطا مجموع مربعات زمان نشست زمان اوج و اوج پاسخ پله انحراف فرکانس و انحراف توان انتقالی بین دوناحیه به ازای تغییرات باربوده و بخش دوم شامل دوتابع جریمه بری اعمال محدودیت هی اشباع گاورنر و توربین می باشد روش جدید سعی درحداقل سازی تابع هزینه مذکور بااستفاده ازیک الگوریتم هوشمند به نام الگوریتم تکاملی تفاضلی دارد کنترل کننده مذکور برای یک سیستم قدرت دوناحیه ای غیرخطی طراحی شده است شبیه سازی های انجام گرفته برروی سیستم قدرت دوناحیه ای نشان دهنده بهبود پارامترهای سیستم همچون زمان نشست و اوج پاسخ پله می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.