مقاله تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات: مطالعه موردی شرکت بازرگانی آستیاگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات: مطالعه موردی شرکت بازرگانی آستیاگ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات: مطالعه موردی شرکت بازرگانی آستیاگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات: مطالعه موردی شرکت بازرگانی آستیاگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات: مطالعه موردی شرکت بازرگانی آستیاگ :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پیشرفت سریع و تغییرات پرشتاب محیطی در جهان معاصر، آگاهی از تحولات را ضروری کرده است. عدم اطمینان ناشی از تغییرات محیطی و کسب سود بیشتر موجب شده است برنامه ریزی به صورت یک ضرورت انکارناپذیر تلقی شود. از جمله انواع برنامه ریزی سازمانی میتوان به برنامهریزی استراتژیک اشاره کرد. در این مقاله بر آنیم، برنامهای مدون و کاربردی برای شرکت بازرگانی آستیاگ طراحی کنیم، تا این شرکت نوپا با کارکنان کارآمد خود مراحل توسعه و پیشرفت را به گونهای مؤثر در پی گیرد. روش کار برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک در این مقاله، مدل تحلیل SWOT میباشد که از طریق مشاهده، تهیه پرسشنامه، مصاحبه و مطالعه اسنادی اجرا شده است نتیجه حاصل از این پشوه ، طراحی و اولویت بندی چهار استراتژی مهم است که به ترتیب اولویت عبارتند از: نفوذ در بازار، رهبری بازاربا حفظ سهم فعلی، استراتشی ترکیبی، مشتری گرایی(از طریق خدمات پس از فروش ). امید است با اجرای کامل این استراتشیها، ارزش آنها صد چندان گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.