مقاله تعیین و اولویت بندی شاخص های عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC-AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین و اولویت بندی شاخص های عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC-AHP دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین و اولویت بندی شاخص های عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC-AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و اولویت بندی شاخص های عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC-AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین و اولویت بندی شاخص های عملکردی با استفاده از مدل تلفیقی BSC-AHP :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
عملکرد سازمانی یک پدیده ساده نیست، بلکه یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است که عناصر آن ممکن است تناقض متقابل داشته باشند. این تحقیق یک پژوهش کاربردی است که در سال ۱۳۹۱ در شرکت مخابرات اصفهان انجام شد. در این پژوهش شاخصهای عملکردی را با استفاده از چارچوب تلفیقی کارت امتیازی متوازن (یک چارچوب با چند دیدگاه برای ارزیابی عملکرد) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (یک ابزار تصمیم گیری برای رتبه بندی دیدگاهها و شاخصهای عملکردی و گزینه ها) تعیین و اولویت بندی کردیم. برای این منظور ابتدا اهداف شاخصهای عملکردی شرکت مخابرات را در راستای چهار منظر رویکرد BSC تعیین کردیم و مقایسات زوجی از روش میدانی (توزیع پرسش نامه تحلیل سلسله مراتبی استاندارد)، بین ۲۷ خبره تصمیم گیری به دست آمد. پس از آن با استفاده از تکنیک AHP وزن هر یک از شاخص ها را تعیین و اولویت بندی کردیم. در پایان پیشنهادهایی به منظور بهبود عملکرد شرکت مخابرات ارائه گردید.نتایج نشان میدهد که بر اساس قضاوتهای مدیران، دیدگاه مالی بسیار مهمتر از سایر دیدگاهها است و در دیدگاه مالی، بالاترین رتبه مربوط به شاخص D افزایش درآمد ماهیانه هر خط تلفن ثابت و ADSL، در دیدگاه فرایندهای داخلی بیشترین رتبه مربوط به شاخص J زمان رفع خرابی تلفن و ADSL ، در دیدگاه مشتری شاخص L زمان رفع خرابی تلفن و ADSL ، در دیدگاه رشد و یادگیری شاخص R نفر ساعت آموزش مدیران ، نسبت به سایر شاخصها از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.