مقاله تاثیرارتقاء فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدل EFQM(مورد مطالعه: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیرارتقاء فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدل EFQM(مورد مطالعه: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیرارتقاء فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدل EFQM(مورد مطالعه: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرارتقاء فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدل EFQM(مورد مطالعه: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیرارتقاء فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدل EFQM(مورد مطالعه: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این مطالعه با هدف تعیین تاثیر مدیریت فرایندها بر رضایتمندی کارکنان در چارچوب مدلی تعالی EFQM در سال ۹۰ و ۹۱ انجام گرفته است و از نوع مداخله تک گروهی پیش و پس آزمون می باشد. جامعه مورد مطالعه کلیه کارکنان و حجم نمونه به تعداد ۱۵۶ و به روش نمونه گیری تصادفی است. سنجش رضایتمندی قبل از مداخله با استفاده از پرسشنامه ای که روایی و پایایی آن مورد تایید می باشد انجام گرفته است (=۰/۸۸). برنامه مداخله ای ارتقاء فرایندها در سه سطح مدیریتی، عملیاتی و پشتیبانی در طی یک سال شروع، اجرا و ارزیابی گردید و پس از ۶ ماه رضایتمندی مجدد مورد بررسی قرار گرفت. بررسی وضعیت رضایتمندی کارکنان با استفاده از آزمون تی تست مستقل در هر دو سال ۹۰ و ۹۱ علی رغم افزایش، پایین تر از حد مطلوب می باشد. مقایسه میانگین های رضایتمندی کارکنان در سال های ۹۰ و ۹۱ با استفاده از آزمون تی تست زوجی نشان دهنده تفاوت معناداری می باشد (P value<0.001). بیشترین میزان نارضایتی مربوط به وضعیت حقوق و مزایا و بیشترین میزان رضایتمندی مربوط به رهبری می باشد. در سال ۹۰، بین متغیرهای میزان تحصیلات و نوع استخدام با میزان رضایتمندی و در سال ۹۱ بین متغیرهای جنس، سابقه کار و میزان تحصیلات با سطح رضایتمندی کارکنان ارتباط معناداری مشاهده شده است (Pvalue<0.05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.