مقاله تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش این است تا با استفاده از مدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال، ابعاد کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی شناسایی و سطح کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه استفاده کنندگان از این خدمات مورد بررسی قرار گیرد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر میزان کنترل متغیرها، توصیفی و از بعد روش اجرا، پیمایشی است. به منظور جمع آوری اطلاعات، از پرسشنامه بر اساس مولفه های سروکوآل و لیب کوال و تعدیلات انجام گرفته بر آنها و مولفه های کیفیت خدمت مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات و مبتنی بر وب، استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش استفاده کنندگان از کتابخانه دانشگاه خلیج فارس است. به منظور تامین نمونه مورد نیاز، تعداد ۴۵۰ پرسشنامه توزیع و تعداد ۴۰۰ پرسشنامه کامل در تجزیه و تحلیل استفاده شده است.تحلیل عاملی اکتشافی منجر به استخراج پنج عامل دسترسی الکترونیکی به منابع و مجموعه ها، خدمات پرسنلی، کتابخانه به عنوان یک محل، توجه ویژه به استفاده کننده و شرایط و دسترسی داخلی به منابع گردید. نتایج تجزیه و تحلیل آماری در پنج عامل استخراج شده روشن نمود که بین ادراکات و انتظارات استفاده کنندگان در همه شاخص ها و ابعاد کیفیت خدمات شکاف معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.