مقاله تبیین راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان دالاهوبا توجه به فرصت های موجود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان دالاهوبا توجه به فرصت های موجود دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان دالاهوبا توجه به فرصت های موجود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان دالاهوبا توجه به فرصت های موجود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان دالاهوبا توجه به فرصت های موجود :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
شهرستان ها و مناطق مرزی ایران از کاستی های متعددی رنج می برند که در صورت کشف و استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های آنها وضعیت این نواحی متحول می گردد. گردشگری به عنوان روشی برای انتقال سرمایه و ایجاد ارزش افزوده در مناطق، مطرح شده است. شهرستان دالاهو یکی از شهرستان های استان کرمانشاه است که به خاطر تنوع ادیان، اقوام، لهجه و گویش ها به بهشت مردم شناسی معروف است، از تاریخ و پیشینه غنی قبل و بعد از اسلام، دفاع مقد و مناظر طبیعی برخوردار است و بزرگراه کربلا موقعیت ویژه ای به آن بخشیده است. هدف از انجام این تحقیق شناسایی مؤثرترین عوامل توسعه کارآفرینی گردشگری شهرستان و ارائه راهبردهای متناسب، می باشد. بنابراین به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد که مؤثرترین عوامل مثبت و منفی که از بیرون و درون، توسعه گردشگری این منطقه را متأثر می سازند، کدامند و بهترین راهبرد برای حرکت کارآفرینانه به این سوی کدام هستند. روش تحلیل در این تحقیق SWOT است. پرسشنامه ای در اختیار ۱۵ نفر از مسئولین شهرستان، نهاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد که مجموع امتیازات عوامل مثبت (قوت ها و فرصت ها) بیش از عوامل منفی (ضعف ها و تهدیدها) هستند. باتوجه به وضعیت امتیازات هرگروه از اینعوامل، راهبرد پیشنهادی در ناحیه ST یا راهبرد تغییر جهت است که برنامه ریزی درازمدت و میان مدت را برای ایجاد زیرساخت های مناسب و هدف گزاری را برای جذب گردشگران درون و برون استانی، پیشنهاد می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.