مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصد که ارزشی به خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود می افزاید (کم میکند). هر ساله این ارزش توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد، ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیش تر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، و خصوصیات مقصد های گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از یک مدل ترکیبی از مدل های کونکنیک (۲۰۰۷) و مدل گیل (۲۰۰۷) و با استفاده از تکنیک MADM تدوین شده است. جامعه آماری، شامل گردشگرانی است که در دوره زمانی ۱ فروردین تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۲ از استان آذربایجان غربی بازدید کرده اند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از تکنیک MADM با استفاده از روش تاپسیس استفاده شده است. این تحقیق در پی بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان آذربایجان غربی است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که تصویر برند در تایید مطالعات ۳۰ سال گذشته، به عنوان مهمترین عامل شناخته شده است، در اولویت های بعدی آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، خانواده، قیمت، ترفیعات و در آخر تبلیغات قرار میگیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.