مقاله بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو(با مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو(با مطالعه موردی) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو(با مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو(با مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو(با مطالعه موردی) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از این مقاله، استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو برای بهبود کیفیت خدمات می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک تجارت اصفهان بوده و بعد از نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۲۳۷ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفته است. در این تحقیق بعد از جمع آوری داده ها، با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو، به منظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان، ویژگی های خدمات اولویت بندی شده اند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مهمترین ویژگی های خدمات، تکریم ارباب رجوع، آموزش کارکنان و آشنایی و اشراف کارکنان به قوانین و مقررات می باشند. با استفاده از نتایج بدست آمده از این تحقیق می توان با بهبود کیفیت خدمات و برآورده کردن نیازهای با اهمیت تر مشتریان، باعث رضایت و وفاداری آنها گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.