مقاله واکاوی مفهوم و نقش تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله واکاوی مفهوم و نقش تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله واکاوی مفهوم و نقش تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی مفهوم و نقش تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله واکاوی مفهوم و نقش تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
تعهد مدیریت به کیفیت و رهبری ایشان در پرورش محیطی که کیفیت مسیر زندگی می باشد، بنیاد جاری سازی ابتکارات کیفیتی را در سازمان شکل می دهد. تحقیق کاربردی حاضر درصدد است با واکاوی مفهوم تعهد مدیریت، ضمن شناسایی مولفه های آن، اولویت آنها را در اثبات تعهد مدیریت به منظور پیاده سازی مدل تعالی کسب وکار تعیین نماید. در این راستا با مرور ادبیات تحقیق و نیز انجام مصاحبه های نیمه ساختاریافته با خبرگان تعالی، مجموعه ای از مولفه های شکل دهنده مفهوم تعهد مدیریت شناسایی و احصا گردیده و با استفاده از یک پرسش نامه اعتبارسنجی شده، اهمیت آنها مورد ارزیابی قرارگرفته است. نتایج، معرفی کننده مجموعه ای از مولفه های شکل دهنده مفهوم تعهد مدیریت بوده و در این میان نگرش و باور مدیران ارشد در خصوص متعالی شدن سازمان، مشارکت ایشان در فرآیند خودارزیابی و تخصیص منابع مالی و غیرمالی نسبت به سایر مولفه ها از اهمیت بالاتری برخوردار است. این تحقیق با شناسایی و تعیین اهمیت مولفه های شکل دهنده تعهد مدیریت، زمینه ساز ایجاد درک و آگاهی وسیعتری برای مدیران از نقش و وظایف خود در راستای پیاده سازی مدل تعالی کسب وکار و افزایش اثربخشی کلی فرآیند می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.