مقاله بررسی میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآبادممسنی.


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآبادممسنی. دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآبادممسنی.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآبادممسنی.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآبادممسنی. :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این کار تحقیق در سال ۱۳۹۲ با هدف بررسی میزان رضایت اربعاب رجوع از عملکرد کارکنان شهرداری شهر نورآباد انجام گردید جامعه آماری پژوهش تعداد ۱۰۰ نفر از کارکنان شهر داری شهر نورآباد می باشد جامعه آماری تحقیق تعداد ۲۵۲ نفر می باشد روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی ساده می باشع بع طعری کع ازابزار سنجش یعنی پرسشنامه ۳۶ سوالی استاندارد استفاده گردید و سطح آلفای پرسشنامه برابر با ۰/۸۸۷ بدست آمده است. بر اساس یافته ها میانگین رابطه مداری ( RO ) بر کیفیت ارتباط با ارباب رجوع بیشتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود. یافته ها حاکی از این است که میانگین مبادله متقابل اطلاعات ( MD )بر کیفیت ارتباط با ارباب رجوع بیشتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود.یافته ها حاکی از این است که میانگین مشتری مداری ( CO )بر کیفیت ارتباط با ارباب رجوع کمتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود. یافته ها حاکی از این است که میانگین ویژگی های ارائه دهند ه ی خدمت( SPA ) بر کیفیت ارتباط با ارباب رجوع بیشتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود. یافته ها حاکی از این است که میانگین کیفیت ارتباط با ارباب رجوع بر میزان خرید مشتری ( SOP) بیشتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود. یافته ها حاکی از این است که میانگین کیفیت ارتباط کارمند با مشتری ( CO ) بر ارتباط مستمر با ارباب بیشتر از حد متوسط است پس فرض مورد نظر تایید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.