مقاله توسعه محصول با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی: دوربین دیجیتال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه محصول با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی: دوربین دیجیتال) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه محصول با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی: دوربین دیجیتال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه محصول با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی: دوربین دیجیتال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه محصول با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی: دوربین دیجیتال) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
بسیاری از شرکت ها بخش قابل توجهی از بودجه ی خود را صرف توسعه ی محصولات خود می کنند تا بتوانند محصولات خود را از محصولات رقبا متمایز کرده و آن ها را براساس نیازها و خواسته های مشتریان خود تولید کنند. طراحی محصول طبق نیازهای مشتریان از طرفی باعث افزایش قدرت رقابت شرکت ها و از طرف دیگر معیار مهمی برای دست یابی به سود و وفاداری بیشتر مشتریان می باشد. با توجه به اهمی ت این موضوع، در این مقاله به مسئله ی توسعه ی محصولات جدید و به طور خاص محصول دوربین دیجیتال با استفاده از تکنیک های داده کاوی پرداخته می شود. در طی این مقاله با جمع آوری اطلاعات از مشتریان این محصول، به این سوال پاسخ داده می شود که به طور دقیق مشتریان چه نیازها و خواسته هایی دارند و چگونه می توان از این داده ها برای طراحی هر چه بهتر محصول استفاده کرد. در این راستا از الگوریتم های Apriori و C5.0 استفاده شده است که به ترتیب متدولوژی های مربوط به قواعد انجمنی و درخت تصمیم می باشند. هر یک از این تکنیک های داده کاوی به منظور استخراج الگوهایی از نیازهای مشتریان به کار گرفته می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.