مقاله بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در جهان اطلاعات محور کنونی، مدیریت دانش نقش مهمی را در سازمان ها و جامعه ایفا می کند، چرا که به کارگیری این مفهوم، سازمان ها را قادر می سازد تا از امتیازهای فکری خود بهره بیشتری ببرند. در واقع، مدیریت دانش را می توان نظامی دانست، که مستلزم تخصص ویژه ای است و این تخصص در اغلب سازمان ها یافت نمی شود. از طرفی امروزه با توجه به رقابتی که در بین سازمان ها و جوامع مختلف وجود دارد و همچنین حرکت به سوی جهانی فناورانه و تکنولوژیک، کسانی برنده بازی هستند، که بتوانند تخصص و دانش خود را به شکلی خلاقانه و کارآفرینانه، در همه عرصه ها به کار گیرند و این امری است که مدیریت دانش می تواند به آن سمت و سو داده و در ایجاد آن نقش ایفا کند. هدف از این پژوهش، تعیین رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی است. در این تحقیق ابتدا با مطالعات کتابخانه ای، مبانی نظری پژوهش تهیه و سپس از طریق پرسشنامه و با روش توصیفی پیمایشی، با هدف کاربردی، اطلاعات جمع آوری شد. جامعه ی آماری پژوهش را ۲۰۰ نفر از کارکنان آموزشکده های فنی حرفه ای استان مازندران تشکیل می دادند که از میان آنان پرسشنامه ۵۶ نفر که به صورت تصادفی انتخاب شده اند، قابل بررسی بود. تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون به وسیله ی نرم افزار spss ، نشان داد که ابعاد مدیریت دانش، با ابعاد کارافرینی سازمانی، رابطه ای مثبت و معناداری دارد (p<=0.05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.