مقاله بررسی محدودیت های تصمیم گیری عقلایی مدیریت مدارس متوسطه ی شهر تهران و ارائه راه کارهایی جهت اصلاح و بهساز تصمیم گیری آنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی محدودیت های تصمیم گیری عقلایی مدیریت مدارس متوسطه ی شهر تهران و ارائه راه کارهایی جهت اصلاح و بهساز تصمیم گیری آنان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی محدودیت های تصمیم گیری عقلایی مدیریت مدارس متوسطه ی شهر تهران و ارائه راه کارهایی جهت اصلاح و بهساز تصمیم گیری آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی محدودیت های تصمیم گیری عقلایی مدیریت مدارس متوسطه ی شهر تهران و ارائه راه کارهایی جهت اصلاح و بهساز تصمیم گیری آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی محدودیت های تصمیم گیری عقلایی مدیریت مدارس متوسطه ی شهر تهران و ارائه راه کارهایی جهت اصلاح و بهساز تصمیم گیری آنان :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پژوهش حاضر نیز با هدف بررسی محدودیتهای تصمیم گیری عقلایی مدیران مدارس متوسطه ی شهر تهران انجام شرد. بدین منظور سبک تصمیم گیری مدیران در این مدارس با توجه به هر یک سبک های تصمیم گیری (عقلایی، رضایت بخش، آشوبناک) اساس کار مدیران مدارس متوسطه تهران است و نواقص و کاستیهای تصمیم گیری عقلایی مدیران براساس سه عامل (ساختاری، مدیریتی و اطلاعاتی) مورد بررسی قرار گرفت. سبکهای تصمیم گیری بررسی شده، سبکهای عقلانی، رضایت بخش و آشوبناک بودند. محدودیتهای اعمال تصمیم گیری عقلایی در سه بخش ساختاری، اطلاعاتی و مدیریتی مورد بررسی قرار گرفت. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری کلیه ی مدیران مدارس متوسطه ی شهر تهران بوده که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای در ۱۱۹ مدرسه اجرا شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، دو پرسشنامه ی محقق ساخته به شیوه ی لیکرت بوده که پرسشنامه ی اول به بررسی سبک تصمیمگیری مدیران و پرسشنامه ی دوم به سنجش عوامل ساختاری، اطلاعاتی و مدیریتی مدارس اختصاص داده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون غیر پارامتری بیشینه ی احتمال مجذور خی استفاده به عمل آمد. با توجه به نتایج این پژوهش ۳/۷۲ درصد از مدیران مدارس به صورت عقلایی، ۱/۲۶ درصد رضایت بخش و ۱/۷ درصد آنان به سبک آشوبناک تصمیم می گیرند. بیشترین موانع تصمیم گیری در زمینه ی عوامل ساختاری گزارش شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.