مقاله ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
تحقیق حاضر به ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان میپردازد از مهمترین کارهای مدیریت، تصمیمات مربوط به کانال بازاریابی است برایطراحی کانال بازاریابی مناسب و اثربخش چه سازمان از واسطه فروش استفاده نماید و یا اینکه خود اقدام به توزیع محصول نماید در ادبیات موضوعی مربوطه مدل های مفید و مناسب زیادی وجود دارد. از روشپرسشنامه جهت جمع آوری داده ها استفاده گردید، جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان بانک کشاورزی استان کردستان بوده که برابر ۴۲۹ نفر بودند و با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای باتخصیص متناسب به هر شهرستان ۲۵۰ نفر به عنوان جامعه آماری انتخاب گردید، داده ها با برنامهSPSS18,LISREL8.7در دو سطح توصیفی و استنباطی با استفاده از آزمون های تحلیل واریانس و مدل معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شدند. پایایی پرسشنامهها با ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و برای پرسشنامههای اثربخشی کانال بازاریابی و عوامل مؤثر بر اثربخشی کانال بازاریابی به ترتیب برابر با۰/۸۸۰,۰/۸۷۹شدتمامی فرضیات درسطح ۰/۰۵اطمینان تایید گردید و نتایج نشان داد، توانمندی مالی با ضریب۰/۸۷بالاترین میزان تأثیر، موقعیت جغرافیایی با ضریب ۰/۷۴در رتبه دوم و نهایتا نیروی انسانی با ضریب۰/۵۳دررتبه آخر بر اثربخشی کانال بازاریابی قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.