مقاله ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بیمه پاسارگاد در شهرستان ایلام بر اساس مدل AIDA :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی می باشد که شرکتها برای آگاهی دادن،متقاعد کردن،یادآوری کردن کالاهاو خدمات خود استفاده می کنند .در این تحقیق،تبلیغات بازرگانی به عنوان یک عامل مهم و موثر بر رفتارمصرف کنندگان در فرایند خرید مورد مطالعه قرار می گیرد که در یک مطالعه موردی مانند بیمه پاسارگاددرشهرستان ایلام این میزان اثربخشی با بهره گیری از مدل آیدا ۱ مورد سنجش قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.