مقاله اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین اقتصاد کسب و کار فرهنگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین اقتصاد کسب و کار فرهنگ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین اقتصاد کسب و کار فرهنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین اقتصاد کسب و کار فرهنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین اقتصاد کسب و کار فرهنگ :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
یکی از ارزشهای محیطی در صحنه بین المللی شدن رقابت، توانایی خلق مزیت نسبی و مزیت رقابتی می باشد. یکی از اساسیترین و مهمترین مکانیزمهای خلق مزیت نسبی و رقابتی در محیط پویا و پر تحول صنعت امروزی، استفاده از سیستمهای بهبود ونوآوری در محصولات و فرآیند تولید است و برای دستیابی به آن، توجه مستمر به کیفیت و نیازهای مشتریان اجتناب ناپذیر میباشد که برای تحقق این امر توجه به کارآفرینی سازمانی ضروری است. از طرف دیگر در جهانی زندگی میکنیم که به عصرارتباطات شهرت دارد. این واقعیت رابطه ای ضروری بین فرهنگ و ارتباطات ایجاد می کند. در این بین کارآفرینی در قالب یکحرفه و هنر ارتباطی، می تواند به حلقه اتصال فرهنگ و ارتباطات در فرآیند توسعه تبدیل شود. موج گسترده فعالیتهای اقتصادی وتکنولوژیکی همراه با تغییر فراگیر روشها و نگرش ها طی دوره اخیر توجه بسیاری از دولتها را به توسعه و تقویت کارآفرینی وسازمانها را به پرورش کارآفرینان سازمانی سوق داده است. از طرف دیگر تحقیقات اخیر بیانگر نقش کلیدی ارتباطات سازمانی دراثربخشی سازمانها و دستیابی به اهداف آنها می باشد. از همین روی شناسائی و تبیین سبکهای ارتباطی در فرآیند کارآفرینیمی تواند در این راستا نقش بسیار مهمی داشته باشد و کشورها و سازمان ها را در یافتن و استفاده بهینه از مزایا و پیامدهای مثبتاین فرآیند یاری نماید. یک ایده هر چه قدر هم که بزرگ باشد، اگر درست منتقل نشود، بی فایده است. پس اولین مرحلهکارآفرینی که تولید ایده است، اگر درست منتقل نشود، یعنی ارتباطات درستی برقرار نشود، عقیم خواهد ماند. در نتیجه از حیاتیترین مهارتهای مورد نیاز برای همه و به خصوص کارآفرینان، مهارت استفاده درست از ارتباطات است. مقاله حاضر از طریقمطالعات اسنادی و مرور ادبیات موضوع به بررسی جایگاه راهبردی سبکهای ارتباطی در ارتقای کارآفرینی سازمانی می پردازد. درپایان از مباحث ذکر شده نتیجه گیری و پیشنهاداتی جهت ترویج کارآفرینی در سازمانها عرضه خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.