مقاله بازاریابی سبز رهیافتی نوین در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی سبز رهیافتی نوین در بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی سبز رهیافتی نوین در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز رهیافتی نوین در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز رهیافتی نوین در بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
توجه روزافزون به محیط زیست و چالش های بوجود آمده در چند دهه اخیر باعث شده است که تعداد بسیار زیادی از شرکت ها بهمفاهیم سبز به صورت یک مقوله استراتژیک توجه کنند. علی الخصوص که این گرایش مفاهیم اصلی و پیچیده استراتژیتکنولوژیکی یک شرکت و خلاقیت در تولیدات آن را نیز در بر دارد. همچنین توجه به محیط زیست طی سال های اخیر در میانخریداران در حال افزایش بوده است و این در حالی است که برخی موانع بر سر راه همه گیرشدن روش های تولید و مصرف کهبیشتر مبتنی بر مبانی محیط زیستی هستند وجود دارند. بنابراین شرکت ها به طور فزاینده ای به اهمیت مفاهیم بازاریابی سبز پیبرده اند، و به آشکارکردن اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد زیست محیطی محصولات خود برای به دست آوردن اعتماد مصرفکنندگان توجه بسیار دارند. بنابراین امروزه با توجه به فشار ناشی از افزایش آگاهی های زیست محیطی، بازاریابی سبز در کانوناستراتژی های بازاریابی کنونی قرار گرفته است. لذا با توجه به این مطالب در تحقیق حاضر به بررسی نقش بازاریابی سبز دربازاریابی نوین پرداخته می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.