مقاله بخش بندی منافعی مشتریان رایانه قابل حمل با رویکرد خوشه بندی دومرحله ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بخش بندی منافعی مشتریان رایانه قابل حمل با رویکرد خوشه بندی دومرحله ای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش بندی منافعی مشتریان رایانه قابل حمل با رویکرد خوشه بندی دومرحله ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش بندی منافعی مشتریان رایانه قابل حمل با رویکرد خوشه بندی دومرحله ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش بندی منافعی مشتریان رایانه قابل حمل با رویکرد خوشه بندی دومرحله ای :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
فروشندگان رایانه قابل حمل با گستره متنوعی از مشتریان مواجه اند. این گستردگی، موجب تفاوت در انتخابمشتریان م یشود. از طرفی تقاضای این کالا در سالهای اخیر در ایران روند رو به رشدی داشته که موجبتشدید این موضوع می شود. بخ شبندی بازار، فرآیند قسمت بندی یک بازار به گروه های مجزا از مشتریان بانیازها و احتیاجات مشابه به نحوی مطلوب است به گونه ای که افزایش فروش و سودآوری را ایجاد نماید. دراین تحقیق ابتدا نیازهای مشتریان بر مبنای مدل کانو شناسایی گردید. سپس پرسشنامه طراحی و اطلاعات ۰۶۷نمونه تجزیه و تحلیل گردید. در مرحله بعد، بخش بندی بازار با رویکرد بخش بندی منافعی و بر مبنای روشبخش بندی دو مرحل های انجام شد. درپایان، سه خوشه بهینه و ویژگی های آنها شناسایی و مدل پیشنهادی هرخوشه ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.