مقاله بهینه سازی ارتعاشات بدنه خودرو با ۸ درجه آزادی توسط کنترل بهینه مرتبع دوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی ارتعاشات بدنه خودرو با ۸ درجه آزادی توسط کنترل بهینه مرتبع دوم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی ارتعاشات بدنه خودرو با ۸ درجه آزادی توسط کنترل بهینه مرتبع دوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی ارتعاشات بدنه خودرو با ۸ درجه آزادی توسط کنترل بهینه مرتبع دوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی ارتعاشات بدنه خودرو با ۸ درجه آزادی توسط کنترل بهینه مرتبع دوم :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
ارتعاشات همواره در تجهزیات مکانیکی تحت حرکت مخربمی باشد و در ایجاد حرکت آرمانی سیستم اخلال ایجاد می کند امروزه کنترل ارتعاشات در سیستم هایی که تحت نوسانات مختلف قرار می گیرند از الزامات طراحی می باشد تنها در برخی از سیستم های دینامیکی برایج لوگیری از پدیه تشدید می تواند بسامد تحریک را از بسامد طبیعی دور نگه داشت. در طراحی سیستم تعلیق خودرو با توجه به وابستگی مستقیم بسامد طبیعی به ضرایب سیستم تعلیق تغییر در پارامترهای سیستم تعلیق انعطاف پذیر نمی باشد از این رو در این مقاله به معرفی و طراحی یک سیستم کنترلی مناسب جهت کنترل ارتعاشات خودرو پرداخت هشد هاست در این مقاله از کنترل فیدبک دار جهت کنترل ارتعاشات خودرو استفاده شده است تنظیم کننده بهینه مرتبه دوم برای تعیین و تنظیم بهره فیدبک استفاده شده با طراحی سیستم کنرتل در فضای حال ت(حلقبه بسته) ارتعاشات خودرو با ۸ درجه آزادی بهینه شده است طراحی سیستم کنترلی بهعروش فیدبک بهینه عملکرد مناسب خودرو را در پی داشته است استفاده از این سیتسم کنترلی عملکرد مناسبی در مقایسه با کنترل کننده های مشابه را نشان داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.