مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت) دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت) :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
این تحقیق، عوامل موثر بر تشویق کاربران به خرید از طریق اینترنت از موسسات را مورد بررسی قرار داده است . این امر نشان می دهد که محتویات و طراحی وب، ابزار کلیدی در افزایش خرید آن در سالهای آتیاست . هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر عوامل موثر بر پذیرش خرید اینترنتی کاربران در شهرستان رشت است که این عوامل عبارتند از (سهولت استفاده ، نو آوری ، سطوح استفاده نگرش نسبت به خرید آن لاین )که ازاین عوامل سودمندی، نگرش به خرید آن لاین و نو آوری به عنوان عواملی هستند که تأثیر مستقیم بر قصد خرید آن لاین دارند و عوامل سطوح دسترسی ، سهولت استفاده به عنوان عواملی هستند که تأثیر غیر مستقیمبر قصد خرید دارند. این پژوهش از نوع تحلیلی – همبستگی بوده و برای سنجش داده ها از نرم افزار لیزرل استفاده شد . پرسشنامه ها میان کاربرانی توزیع که خرید اینترنتی را تجربه کرده اند ، نمو نه حاضر در این پژوهش شامل ۴۱۴ کاربربود .تحلیل داده ها نشان می دهد که بجزعامل نگرش، دو عامل اصلی دیگر یعنی نو آوری و سود مندیاستفاده ،تأثیر مثبتی بر قصد خرید آتی دارند و نیز در مورد عوامل سهولت دسترسی و سطوح استفاده نتایج حاکی از آن است که بجز ارتباط دو متغیر، سهولت استفاده از اینترنت بر نگرش ارتباطات دیگر مورد تصدیق واقع شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.