مقاله بررسی اهداف روش های اجرایی و انواع فناوری در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اهداف روش های اجرایی و انواع فناوری در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اهداف روش های اجرایی و انواع فناوری در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اهداف روش های اجرایی و انواع فناوری در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اهداف روش های اجرایی و انواع فناوری در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان راضی نگه داشتن آ«ها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد که با بهره گیری از آن ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمند های آنها مرود بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. مدیریت ارتباط با مشتریا نیک راهبرد تجاری باری کل سازمان است که سازمان را در دستیابی به اهداف مشتری مدار یاری می کند. در این مقاله ضمن معرفی مدیریت ارتباط با مشترین اهداف و انواع فناوری های CRM و همچنین موانع و مشکلات آن به بررسی مدل CRM تحلیلی می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.