مقاله بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
با در نظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب و کار امروزی ایفا میکند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شود که در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط بامشتری بنیاد و اساس بیشتر سازمان های امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات و سلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توانگفت که مدیریت دانش نقش اساسی در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند. مقاله حاضر از نوع مروری است که در ابتدا مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش و انواع دانش را معرفی می نماید. سپس معماری مدیریت دانش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.