مقاله بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
امروزه در بسیاری از سازمان ها، گرایش به کارآفرینی و گرایش به بازار، به عنوان توانمندی های سازمانی در نظر گرفته می شوند. توسعه مطالعات و تجزیه و تحلیل های انجام شده بر روی کارآفرینی و بازارگرایی،ارتباط بین این دو را تأیید نموده اند. از سویی اهمیت کارآفرینی سازمانی به آنجا رسیده است که برخی از صاحبنظران آن را یکی از عوامل تولید مانند سرمایه و کار می شناسند. همچنین با افزایش سریع رقبایجدید و ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شیوه های مدیریت سنتی در سازمان ها و نیز از دست دادن بهترین نیروهای کار، ضرورت کارآفرینی در سازمان ها بسیار جدی است. مطالعه حاضر، در حوزه مفاهیم بازاریابی و کارآفرینی و در چارچوب مسائل مطرح شده درکارآفرینی بازارگرا ,بازاریابی کارآفرینانه صورت پذیرفته است. هدف اصلی تحقیق، ارائه مدلی از روابط ساختاری مفاهیم کارآفرینی سازمانی با قابلیت های بازارگرایی در چارچوب کسب و کارهای سازمانی با مفروض داشتن گرایش به کارآفرینی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.