مقاله پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان :

تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
مطالعه حاضر به منظور بررسی عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان سامان یافته است .این پژوهش از نوع کمی و کیفی و به شیوه علی-مقایسه ای و از نوع پیمایشی بوده و جامعه آماریآن شامل تعداد ۲۵۳ تن از دانشجویان دانشگاه گیلان در سه گروه هنر، مدیریت و فنی و مهندسی و سه مقطع تحصیلی می باشد .ابزار اندازه گیری دو پرسشنامه ( یک پرسشنامه استاندارد ویژگی های کارآفرینیو دومی محقق ساخته با پایایی قابل قبول برای سنجش شاخص های کارآفرینی ) است که به طور همزمان از ابزار مصاحبه عمیق و کیفی با جمعی از استادان برای برآورد چگونگی تاثیر سه شاخص دانشگاهی برایجاد کارآفرینی در دانشجویان این دانشگاه استفاده گردیده است همچنین در این پژوهش مقایسه کارآفرینی بین سه مقطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا انجام گرفت.نتایج حاصل ازپرسشنامه ها به کمک آزمون های آماری مورد تحلیل قرار گرفت . نتایج این پژوهش نشان می دهد که شاخص فعالیت های آموزشی و پژوهشی بر کارآفرینی در دانشجویان این دانشگاه تاثیری ندارد اما شاخصهای محتوای درسی و فضای دانشگاهی بر کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان موثر هستند .همچنین مقایسه متغیر کارآفرینی دردانشجویان ترم اول و آخر ۳گروه تحصیلی نشان داد که ورود به دانشگاه وگذراندن دوره ی ۴ساله ی دانشگاه فقط بر دانشجویان گروه مدیریت موثر بوده و ۲گروه دیگر نسبت به بدو ورودشان به دانشگاه در پایان تحصیل خصوصیات کارآفرینانه شان بارور نشده است .در رابطه با مقایسه کارآفرینی در سه مقطع تحصیلی نیز مقطع دکترا بیشترین مقدار کارآفرینی را دارا بود.در انتها نیز راهکارها ی لازم ارائه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.