مقاله تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس) دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس) :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
هدف از این مقاله کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری در صنعت گردشگری استان فارس بوده که با استفاده از متغیرهای ارزش ادراک شده و کیفیت ادراک شده از خدمات، رضایتمندیگردشگران استان فارس در تابستان ۱۳۹۲ را تبیین نماییم. پژوهش انجام شده از نوع پیمایشی، جامع آماریاین پژوهش تمام کسانی میباشد که به استان فارس در فصل تابستان مسافرت کرده بودند که با توجه بهعدم دسترسی به آن نامحدود در نظر گرفته میشود. نمونه انتخاب شده ۳۸۴ نفراز جامعه آماری بوده که به صورت تصادفی انتخاب شدهاند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه میباشد، که شامل ۳۵ سوال پنج گزینه-ای لیکرت است. برای اثبات فرضیات، با استفاده از روش تجزیه و تحلیل رگرسیون به کمک نرم افزارSPSS 21 به تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده پرداخته شد . نتای ج نشان داد مدل از برازش بسیار خوبی برخوردار است، همچنین با توجه به ضریب رگرسیونی و مقادیر بحرانی فرضیه های پژوهش در سطح اطمینان ۹۵ % تایید می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.