مقاله هوش عاطفی در سازمان های قرن ۲۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هوش عاطفی در سازمان های قرن ۲۱ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هوش عاطفی در سازمان های قرن ۲۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هوش عاطفی در سازمان های قرن ۲۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هوش عاطفی در سازمان های قرن ۲۱ :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
چکیدهبا وجود تحقیقات فراوانی که روان شناسان، جامعه شناسان و مردم شناسان بر روی انسان ها انجام داده اند، هنوز هم انسان موجودناشناخته ای است که از استعدادهای نهفته ای فراتر از تصور برخوردار است . توجه به انسان یعنی توجه به دو مرکز اصلی عقل واحساس او که برآیند توسعه آن ها، رشد یک انسان متعادل و متوازن را نوید می دهد، اما وقتی مدارس و دانشگاهها نیز بیشتر بهآموزش عقلانی و منطقی او همت گمارده اند از پرورش توسعه اعتقادات، احساسات و عواطف که می تواند جنبه اهریمنی توسعه عقل ودور مانده اند .مطالعه نظریه های مدیریتی رهبری در سازمان، X و Y منطق را کنترل کند، و یا انگیزش و یا اصول ارتباطات و نیزهمه گویای این واقعیت هستند که نیازهای نامرئی انسانها در چرخه رفتار سازمانی نادیده گرفته می شوند و این بخش از کوه یخسازمانی همواره از دید ناخداهای کشتی مدیریت در سازمان ها پنهان می ماند .در نظریه مازلو، به وضوح، نیاز انسان به عشق و محبتدر رده سوم مشخص شده است . حتی در نظریه های رهبری، تفکیک وظایف رهبران به دو دسته کارمداری و انسان مداری نیز از آنجاناشی می شود که مدیران عمدتا وً خود بخود به کارمداری، حساسیت و توجه خاص مبذول می دارند و از وظایف انسان مدارانه خودغفلت می کنند.اگر به مطالعات دانشمندان در زمینه هوش توجه شود، می توان دید که مسیر مطالعات از هوش منطقی و عواملشناختی ذهن بشر به سمت هوش عاطفی و عوامل غیر شناختی ذهن حرکت کرده است اشخاصی که از هوش عاطفی بالایی برخوردارهستند، در زمینه شناخت هیجانات خود و دیگران و کنترل این هیجانات نسبت به دیگران، در سطح بالایی قرار دارند . حال اگر ایناشخاص، کارکنان سازمان ها باشند، با استفاده از این مزیت می توانند در جهت کسب اهداف سازمان و مدیریت هرچه بهتر آن و درنتیجه ارائه عملکرد بالا نقش تعیین کننده ای ایفا کنند..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.