مقاله طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه سازمان ها و مدیران آنها برای سازگاری با تغییرات و تحولات جهانی مجبورند راه های نوینی برای اقدامات بیابند تا بتوانند درصحنه رقابت داخلی وجهانی باقی بمانند. سازمانی موفق خواهد بود که بتواند بهیک مزیت رقابتی پایدار دست یابد. دراین راستا، پژوهش حاضر به طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی می پردازد و اثرگذاری آن بر عملکردمالی وغیرمالی را میسنجد. بدین منظور از پرسشنامه استاندارد برمبنای تقسیم بندی لیکرت استفاده شده است و ۱۱۰ نفراز صنعتگران صنعت فرش در استان اصفهان مورد سنجش قرار گرفتند. تحلیل اطلاعات بوسیله آمارتوصیفی واستنباطی و با استفاده از نرم افزار آماریspp و ۱۹ Amos20 انجام شده است. نتایج حاکی ازآن است که کارآفرین گرایی بر ارتباط بین نوآوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار مؤثر است و می توان از طریقکارآفرین گرایی این رابطه را بهبود بخشید. همچنین مزیت رقابتی پایدار منجر به بهبود عملکرد مالی و غیرمالی می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.