مقاله عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
با توجه به این که برند حلال بهمثابه پلی برای صادرات میباشد اکثرا در کشور های خارجی و اسلامی زمینه انتخاب برند حلال را فراهم میآورد. در این مقاله با استفاده از روش همبستگی به بررسی رابطهمتغیرهای موثر بر انتخاب برند حلال پرداخته.نتایج تحقیق نشان میدهد که در رابطه با همبستگی ، ورود برند حلال در برند های جهانی بیشترین همبستگی را با متغیر انتخاب برند حلال داشته است , مهمترین متغیراثرگذار بر انتخاب برند حلال ، تحقق رضایت خدا از طریق استفاده از نام تجاری حلال در انتخاب برند حلال موثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.