مقاله ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف مفهوم سازی تفکر استراتژیک از طریق صورت بندی اجزای سازه و ارزیابی آن در صنعت گردشگری تعریف شده است. مروری بر پیشینه نظری گویای عدم قطعیت و ابهام در عملیاتی کردن مفهوم تفکر استراتژیک است، بنابر این پیش از هر اقدامی نیازمند تبیین ابعاد مکنون این سازه می باشیم. به منظور فراهم آوردن شواهد تجربی، پرسشنامه پژوهش پس از اطمینان از مطلوبیت روایی و پایایی در اختیار نمونه ای به حجم ۱۹۰ نفر از تصمیم گیرندگان و مدیران دفاتر خدمات گردشگری استان تهران که در عضویت انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری می باشند، قرار گرفت. نتایج تحلیل عاملی اکتشافی نشان دهنده نقش محوری چهار مولفه چشم انداز، خلاقیت، تفکر سیستمی و فرصت طلبی است که قابلیت تبیین ۸۷% از واریانس سازه تفکر استراتژیک را دارا هستند. محاسبه نمرات میانگین برای هر یک از موله ها بیانگر کاستی و ضعف نسبی جامعه آماری در شاخصه های خلاقیت و تفکر سیستمی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.