مقاله مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
از آنجائی که مدیران مراکز خدماتی بواسطه اینکه با مشتریان زیادی روبرو می شوند و همچنین مدیران مراکز تولیدی بواسطه اینکه باافراد زیادی همکار هستند و هدف مشترکی در تولید دارند لذا نیازمند داشتن توانایی های ارتباطی قوی تری هستند. پژوهش حاضر باهدف مقایسه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی در مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی ارومیه صورت گرفت. این تحقیق از نوعتوصیقی و مقایسه ای است. جامعه آماری تحقیق شامل تمام سمت های مدیریتی مراکز تولیدی و همچنین مراکز خدماتی )هتل ها،رستوران ها( شهر ارومیه در سال ۱۳۶۴ می باشد. تعداد ۹۶ نفر از مدیران شرکت های تولیدی شهر ارومیه و همچنین تعداد ۰۲ نفر ازمدیران هتل ها و رستوران های مطرح ارومیه به صورت در دسترس انتخاب گردید. از پرسشنامه محقق ساخته مهارت های ارتباطی وهمچنین پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی شرینک برای جمع آوری داده های تحقیق استفاده شد. داده های تحقیق با استفاده از نرمافزار SPSS.21 و روش های آماری آزمون تی مستقل و تحلیل واریانس چندمتغیری مانوا تحلیل گردید. نتایج نشان داد که تعداد۲۳ بود. حداقل و حداکثر سابقه مدیریتی ۳ الی ۱۰ سال بود. مدیران / ۱۳۱ نفر مرد و ۱۴ نفر زن بودند. میانگین سنی مدیران ۵۱مراکز خدماتی در مقایسه با مدیران واحدهای صنعتی از میانگین نمرات هوش هیجانی بالاتری در خودآگاهی، خودمهارگری،۰/ خودانگیزی، همدلی و مهارت های اجتماعی برخوردار بودند ) ۰۱ P< (. همچنین مدیران مراکز خدماتی در مقایسه با مدیران واحدهای۰/ صنعتی از میانگین نمرات مهارتهای ارتباطی بیشتری برخوردار بودند ) ۰۱ P< (. سن، جنسیت و سطح تحصیلات ارتباطی با مهارتهایارتباطی و هوش هیجانی نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.