مقاله تبیین رابطه مهندسی مجدد و وفاداری مشتریان در بانک صادرات (مورد مطالعه شعب غرب استان مازندران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین رابطه مهندسی مجدد و وفاداری مشتریان در بانک صادرات (مورد مطالعه شعب غرب استان مازندران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین رابطه مهندسی مجدد و وفاداری مشتریان در بانک صادرات (مورد مطالعه شعب غرب استان مازندران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رابطه مهندسی مجدد و وفاداری مشتریان در بانک صادرات (مورد مطالعه شعب غرب استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین رابطه مهندسی مجدد و وفاداری مشتریان در بانک صادرات (مورد مطالعه شعب غرب استان مازندران) :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
تحقیق حاضر از لحاظ نوع روش یک تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد.باتوجه به هدف پژوهش که تبیینرابطه موفقیت اجرای مهندسی مجدد بر وفاداری مشتریان در بانک صادرات میباشد، . نمونه مورد مطالعه ۲۲۱ نفر از مشتریان وکارکنان بانک صادرات غرب استان مازندران براساس نمونهگیری طبقهای تصادفی هستند که در مطالعه شرکت کردند. این پژوهشاز نوع هدف، کاربردی بوده و دادههای تحقیق کمی بهصورت مقیاس فاصلهای با استفاده از پرسشنامههای مهندسی مجدد و وفاداریمشتریان به دست آمده است.جامعه آماری شامل مشتریان و کارکنان بانک صادرات غرب استان مازندران بوده است. بر این اساسمحقق به نتایج ذیل دست یافته است: ۱-یافتههای پژوهش مربوط به فرضیات ذیل نشان داد که رابطه مثبت و معنی داری بینمهندسی مجدد ، حمایت و تعهد مدیریت ارشد ، مدیریت تغییر ، پیاده سازی و اجرا ، مشارکت کارکنان ،بر وفاداری مشتریان وجوددارد . ۲-و همچنین یافتههای پژوهش مربوط به فرضیات ذیل نشان داد که رابطه مثبت و معنی داری بین درک اصول و مفاهیممهندسی مجدد ، بهرهگیری از فنآوری اطلاعات ، متدولوژی مدون بر وفاداری مشتریان وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.