مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلومینیوم اراک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلومینیوم اراک) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلومینیوم اراک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلومینیوم اراک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلومینیوم اراک) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در قرن بیستم اقتصاد مبتنی بر صنعت بود. در این قرن هر شرکتی و هر کشوری که دارای های فیزیکی و سرمایه های مادی مشهود و بیشتری داست ثروت بیشتری تولید می کرد. اولین بار رتبه های مفهوم سرمایه فکری در سال ۱۹۶۹ توسط اقتصاد دانی به نام جان کنت کالبرت بیان گردید. اغلب صاحب نظران، سرمایه فکری را به سه دسته سرمایه مشتری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری تقسیم می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.