مقاله ارزیابی عوامل موثر بر وقوع لغزش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) (مطالعه موردی حوضه آبریز زمکان دراستان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عوامل موثر بر وقوع لغزش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) (مطالعه موردی حوضه آبریز زمکان دراستان کرمانشاه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل موثر بر وقوع لغزش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) (مطالعه موردی حوضه آبریز زمکان دراستان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل موثر بر وقوع لغزش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) (مطالعه موردی حوضه آبریز زمکان دراستان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل موثر بر وقوع لغزش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) (مطالعه موردی حوضه آبریز زمکان دراستان کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در این تحقیق ابتدا مناطق لغزشی در حوضه های آبریز زمکان با کمک مطالعات میدانی ، عکس های هوایی و تصاویر ماهواره ای شناسایی و نقشه پراکنش لغزش ها تهیه گردیده است . در مرحله بعد مهمترین پارامترهای موثر بر وقوع لغزش ها تعیین و در قالب ۴ خوشه عمده ژئومورفولوژی ،زمین شناسی ، هیدرو اقلیم و انسانی – زیستی به ۱۰ معیار تفکیک گردید. برای تحلیل مبتنی بر تئوری های تصمیم گیری چند معیاره با استفاده از مدل های AHP, ANP و نیز به منظور وزن دهی از نرم افزار تخصصی Super Decision و همچنین روش کاپلند استفاده گردید. خروجی این نرم افزار به عنوان وزن هریک از معیارها در اختیارنرم افزار ARC GIS قرار گرفته و نقشه نهایی پهنه بندی لغزش تهیه گردید . برای تعیین صحت ، دقت و تعیین کارایی مدلها، نقشه نهایی ، با نقشه پراکنش نقاط لغزشی ، بانک اطلاعاتی زمین لغزش ها تطبیق داده شد که در ۹۳ درصد موارد انطباق وجود داشت . دقت هردو مدل با استفاده از مقایسه نقشه های خروجی مدلها با نقشه پراکنش نقاط لغزشی تعیین شده است ، که نمایانگر انطباق و دقت بیشتر مدل ANP در پهنه بندی لغزش می باشد و در نهایت تک تک معیارها جهت تعیین میزان اثر گذاری در وقوع لغزش با نقشه به دست آمده از مدل ANP تطبیق داده شد ومیزان انطباق هریک از معیارها با نقشه پهنه بندی تعیین گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.