مقاله ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحقیق حاضر با روشی کمی و کیفی و برداشت های میدانی و مطالعات کتابخانه ای بر آن است تا نشان دهد که حس مکان مراکز خرید مدرن به تفکیک مؤله های عملکردی، زیست محیطی و تجربی- زیبایی شناختی دارای چه ویژگی ها و شاخصه هایی می باشد. در این مطالعه، مرکز خرید تیراژه ی تهران به عنوان نمونه ی موردی: بر اساس مؤلفه های مدل مکان- پایدار مورد ارزیابی قرار گرفته است. این پژوهش از نوع کاربردی و به شیوه ی روش تحقیق توصیفی- تحلیلی میزان رضایت مندی مشتریان را با ابزار گردآوری داده ی پرسشنامه ی خودساخته در مقیاس ۵ قسمتی لیکرت به وسیله ی مصاحبه ی حضور ارزیابی نموده است. تعداد آزمون شوندگان ۱۰۰ نفر و روش نمونه گیری به صورت تصادفی مورد استفاده قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل داده ها با بهره گیری از روش تحلیل میزان رضایت- اهمیت (IS) مورد ارزیابی قرار گرفته است. یافته های این پزوهش لزوم ارتقای حس مکان مراکز خرید جدید را بر مبنای مؤلفه های سه گانه تبیین و ارتباط معناداری میان افزای حس مکان و میزان رضایت مندی مشتریان از آن را نشان می دهد. همچنین بهره گیری از نتایج پژوهش حاضر می تواند در جهت ارتقای حس مکان مراکز خرید مدرن به ترتیب بر اساس مؤلفه های تجربی- زیبایی شناختی، عملکردی و زیست محیطی در جهت شناخت نقاط ضعف و قوت قرارگاه های رفتاری و اتخاذ تصمیم مناسب برای طراحی مناسب یاری رسان باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.