مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جداگر لاستیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جداگر لاستیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جداگر لاستیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جداگر لاستیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جداگر لاستیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
درهنگام وقوع بلایای طبیعی شریانهای حیاتی به ویژه پلها نقش چشمگیری رادرکنترل بحران و امدادرسانی به موقع ایفا می کنند درمیان راه حلهای گوناگون بهسازی لرزه ای پل ها جداسازی لرزه ها را میتوان گزینه ای مناسب جهت بهسازی لرزه ی پلهای موجود بزرگراهی کشور دانست این روش که یکی ازروشهای کنترل غیرفعال است با افزایش پریود طبیعی پل و جلوگیری ازبروز پدیده تشدید نیروی منتقل شده ازروسازه به زیرسازه را درپل کاهش میدهد برطبق عرف کنونی درایران طراحی پلها برمبنای اصل افزایش ظرفیت مقاوم صورت میگیرد با استفاده ازسیستم جداسازی پایه به جای افزایش ظرفیت پل طرح و بهسازی بااستفاده ازمفهوم کاهش تقاضا صورت میگیرد دراین مقاله به منظور بررسی تاثیر پارامترهای مختلف جداسازهای لرزه ای LRB برپاسخ دینامیکی پلها و کاراییانواع مختلف پلها یموجود تعداد پنج پل بامشخصات متفاوت درحالت تحریک زلزله یک جهت طولی مورد بررسی و تلحیل پارامتری شده است درانالیز پل ها ازتحلیل غیرخطی تاریخچه زمانی استفاده شده است تاثیر جداسازی درکاهش اثرات لرزه ای مطلوب ارزیابی میگردد نتایج مورد بررسی دراین تحلیل ها شامل برش پایه درجهات طولی و عرضی پل نیروی محوری و نیروی برشی درستونهای پایه های میانی و کوله ها جابجایی نسبی جانبی سرستونهای پایه های میانی و جابجایی نسبی جانبی وسط عرشه نسبت به دوانتهاب عرشه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.