مقاله بررسی ارتباط بین ارزش برند و برخی از عوامل تعیین کننده آن با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین ارزش برند و برخی از عوامل تعیین کننده آن با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین ارزش برند و برخی از عوامل تعیین کننده آن با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین ارزش برند و برخی از عوامل تعیین کننده آن با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین ارزش برند و برخی از عوامل تعیین کننده آن با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
این تحقیق به منظور کمک به سرمایه گذاران و سایر استفاده کنندگان درفرایند تصمیم گیری به بررسی ارتباط بین ارزش برند و سه عامل موثربرارزش آن تبلیغات عمر برند و سهم بازار بابازده سهام شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران می پردازد برای دستیابی به این هدف چهارفرضیه متناسب با موضوع پژوهش تدوین شد و شاخص کیوتوبین به عنوان معیار سنجش ارزش برند درنظر گرفته شد فرضیه های پژوهش با به کارگیری الگوی داده تلفیقی متوازن درنمونه مورد بررسی ۵۰شرکت طی دوره ۱۰ساله ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۹ مورد ازمون قرارگرفتند نتایج حاصل ازازمون فرضه های پژوهش به روش رگرسیون داده های تلفیقی بیانگر این است که بین ارزش ویژه برند عمربرند و هزینه تبلیغات بابازده سهام شرکت های مورد بررسی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد اما رابطه مشاهده شده بین سهم بازار بابازده سهام رابطه ای معنی دارنبود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.