مقاله بررسی قانون اول و دوم ترمودینامیک در سیکل تبرید ترانس کریتیکال دارای اجکتور دوفازی برای مبردهایR143a و R290 ،R404A


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی قانون اول و دوم ترمودینامیک در سیکل تبرید ترانس کریتیکال دارای اجکتور دوفازی برای مبردهایR143a و R290 ،R404A دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی قانون اول و دوم ترمودینامیک در سیکل تبرید ترانس کریتیکال دارای اجکتور دوفازی برای مبردهایR143a و R290 ،R404A  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی قانون اول و دوم ترمودینامیک در سیکل تبرید ترانس کریتیکال دارای اجکتور دوفازی برای مبردهایR143a و R290 ،R404A،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی قانون اول و دوم ترمودینامیک در سیکل تبرید ترانس کریتیکال دارای اجکتور دوفازی برای مبردهایR143a و R290 ،R404A :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در این مقاله قانون اول و دوم ترمودینامیک برای سیکل تبرید ترانس کریتیکال که فرآیند انبساط آن در یک اجکتوردوفازی انجام می گیرد مورد بررسی قرار گرفته و نتایج، با سیکل تبرید ترانس کریتیکال رایج دارای شیر انبساط مقایسه شده است. این کار به صورت تئوری با استفاده از نرم افزارEESبرای مبردهایR143a و R290 ،R404A انجام شده است. گرچه در مناسب بودن دی اکسیدکربن از جهت های مختلف تردیدی وجود ندارد؛ اما به علت دارابودن دمای بحرانی نسبتاً پایین، در برخی از کاربردها نمی توان از آن استفاده کرد. در این مقاله تحلیل انرژی و اگزرژی برای سه مبرد ذکر شده که دمای بحرانی بیشتری نسبت به دی اکسیدکربن دارند، انجام شده است. نتایج بررسی نشان می دهد که بیشترین افزایش درII و COP سیکل دارای اجکتور نسبت به سیکل رایج به ترتیب ۱۳۵ و ۲۰۲ % بوده است که به مبردR404Aمربوط می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.