مقاله بررسی تاثیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی بر عملکرد تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی بر عملکرد تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی بر عملکرد تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی بر عملکرد تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی بر عملکرد تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
کسب علم مهمترین و زیربنایی ترین فعالیتهای انسان است که نقش بسیار اساسی در زندگی فرد و همچنین ایجادفرهنگ و تمدن و پیشرفت وی دارد. امروزه کشورهای مترقی دستیابی به فرهنگ و تمدن یشرفته خود را مدیون عملکرد موفقیت آمیز علمی میدانند و تلاش برای فعلیت بخشیدن به استعدادهای بالقوه جوانان خود دارند. هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی دو متغیر رویکرد مطالعاتی و تجربه آموزشی دوره با عملکرد تحصیلی دانشجویانکارشناسی ارشد حسابداری است. با استفاده از متغیر های رویکرد مطالعاتی و تجربه ی آموزشی دوره به عنوان متغیر مستقل و عملکرد تحصیلی به عنوان متغیر وابسته، مدل تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر، از نظرهدف، کاربردی بوده و بر حسب روش، تحقیقی توصیفی پیمایشی است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه، – داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سال تحصیلی ۰۹ ۰۹ می باشند. نتایج پژوهش نشان می دهد که رویکرد -مطالعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت و معناداری دارد و بین تجربه آموزشی با عملکرد تحصیلی رابطه معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.