مقاله مقایسه تاثیر روشهای تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تاثیر روشهای تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تاثیر روشهای تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تاثیر روشهای تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تاثیر روشهای تدریس بحث گروهی و سمینار دانشجویی بر سطح یادگیری دانشجویان در درس حسابرسی دو :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
برای نیل به توسعه پایدار دانش محور یکی ازمواردی که درخصوص آن اتفاق نظر وجود دارد مساله کیفیت اموزش است روش تدریس یکی ازموارد بااهمیت درکیفیت اموزش است باتوجه به محیط اقتصادی پیچیده و درحال تحول انجمن ها و مجامع حرفه ای دربیانیه ها و استانداردهای منتشره خود برای کسب دانش و مهارتهای مورد نیاز حسابداران حرفه ای تغییر دراموزش حسابداری و به کارگیری روشهای فعال یادگیری را توصیه نموده اند دراین تحقیق اثربخشی روش بحث گروهی به عنوان یکی ازروشهای تدریس فعال و دانشجو محور برای تدریس درس حسابرسی دومورد بررسی قرارگرفته است نمونه متشکل ازدانشجویان یک یازدانشگاه های غیرانتفاعی مشهد به دوگروه تقسیم شده است یک گروه به روش سمیناردانشجویی و گروه دیگر به روش بحث گروهی اموزش دیده اند میانگین نمرات و درصد موفقیت هرگروه با استفاده ازاماراستنباطی مقایسه شده اند نتایج نشان میدهد که بیشتر بودن میانگین نمره نهایی دانشجویان درکلاسی که به روش بحث گروهی تدریس شده است نسبت به کلاسی که به روش سمینار دانشجویی تدریس شده است معنی دارنیست اما استفاده ازروش تدریس بحث گروهی باعث افزایش معنی دارنمره فعالیت کلاسی و درصد موفقیت دانشجویان شده است لذا میتوان گفت که روش تدریس بحث گروهی دانشجویان را به فعالیت بیشتربرای یادگیری ترغیب نموده و میزان موفقیت تحصیلی آنها را بهبود می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.