مقاله تبلیغات شهری و ساماندهی عناصر تبلیغاتی در فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان احمدآباد مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبلیغات شهری و ساماندهی عناصر تبلیغاتی در فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان احمدآباد مشهد) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبلیغات شهری و ساماندهی عناصر تبلیغاتی در فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان احمدآباد مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبلیغات شهری و ساماندهی عناصر تبلیغاتی در فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان احمدآباد مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبلیغات شهری و ساماندهی عناصر تبلیغاتی در فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان احمدآباد مشهد) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
ما در تبلیغات شهری مشکلات زیربنایی داریم. تبلیغات شهری ما در حالت فعلی یا در حد یک اعلامیه هستند و یا گرافیک بزرگ شده ای هستند که بیشتر شهر را آرایش داده اند؛ و از نقطه نظر تبلیغاتی تقریباً خنثی و بی تأثیر هستند. البته به ندرت با نمونه های استثنایی برخورد می کنیم. امر تبلیغ در کشور ما از دیرباز قبل از اینکه در راستای یک تخصص علمی قرار گیرد، نوع سطحی آن تبدیل به یک شغل پولساز شده است. این را گفته اند که حتی تبلیغ بد هم تبلیغ است. اما این را هم گ فته اند که تبلیغ بد ضایعات اجتماعی و اقتصادی را سبب خواهد شد. در جمع می توانم بگویم دلیل این کجروی ها در زمینه ی تبلیغات و تولیدات آن در وهله ی اول نداشتن کارشناسان با توانایی علمی در این زمینه است، و در وهله ی دوم پرشدن خلاء مورد اول به وسیله ی گرافیست هاست. نتیجتاً آنچه بر درو و دیوار شهر می بینیم، گرافیک های پر زرق و برق است، که در مجموع خالی از تفکر ارتباطی است، و بیشتر تبلیغات ما نهایتاً در ارتباط بصری موافق هستند. نتایج تحقیق عبارتند از: ۱-مطالعه کیفیت رنگ، نور، سایه، ارتفاع و اندازه ی تابلوهای تبلیغاتی ۲-مقایسه ی تابلوهای نمادهای بصری و ربانی سنتی و جدید بر اساس مکان، زمان، نورپردازی و مبانی رفتارشناسی ۳-مطالعه ی نسبت میان چیدمان و شیوه ی نوشتاری تابلوهای شهری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.