مقاله بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
درورودبه عرصه مدیریت نوین شاهداین واقعیت هستیم که تکنولوژی همه چیز را تحت تاثیر خودقرارداده است و نظام تعلیم وتربیت نیزازاین امرمسثتنی نمی باشد. نظام آموزشی کنونی تنها برپایه تئوری ها ونظریاتی است ک دانش آموزباتلاش متعلم و پشتکار خویش آن ها راخوبی به اذهان می سپارد ولی آنگاه که پای عمل به میان می آید، تربیتی صورت نگرفته ومهارتی کسب نشده است. ازآنجایی که قالب بسیاری ازکتاب های درسی وسایرمواد آموزشی با روش های سنتی انجام می پذیرد ، سیستم آموزش وپرورش تاحصول نتایج ، ارمان واهداف مورد انتظارفاصله بسیاردارد که این خودهماهنگ دیگرسازمان ای سنتی مستلزم تغییرات سازمانی اساسی وبنیادی است که بابرنامه ریزی، شناخت واگاهی همراه باشد( لاکدشتی وهمکاران ، ۱۳۹۰) یکی ازاین تغییرات به کارگیری فاوای دربرنامه های آموزشی وپرورش است که می تواند تحول کیفی دراهداف، برنامه ها، روش ها وشیوه های تدریس راایجاد نماید( کاشانی ، ۱۳۸۶) .کاکس (۲۰۰۷) دراین زمینه بیان می کند شاخص های کمی وکیفی متنوعی بیانگر اثرفناوری اطلاعات وارتباطات برآموزش است که ازمطالعات درکشورهای مختلف استخراج شده است. شاخص هایی مانند تغییر درروش های تدریس و تغییر در برنامه درسی. سوان وهمکاران (۲۰۰۸) اظهارمی دارند که نرم افزارهای شبیه ساز محیط هایی را برای یادگیرنده فراهم می آورند که بیش ترین شباهت رابه محیط واقعی دارند و درعین حال به اندازه رویارویی بامحیط واقعی هزینه برودارای خطر نیستند. لذاازاین امرمی توان به طورموثری درامرآموزش و تغییر برنامه های درسی استفاده نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.