مقاله بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
در عصر فناوری اطلاعات وارتباطات در دنیای دیجیتال همه دستاوردهای بشر به سمت الکترونیکی شدن ودسترسی از دورگام بر می دارند. دراین راستا فناوری های نوظهوری مانند شبکه جهانی اینترنت وابزار تعامل برخط ، سیمای تعلیم وتربیت را عوض کرده اند (آرمان اوکسلتروک وسفوربلوت ،۲۰۰۷) ونظام آموزش وپرورش را به سمت مجازی شدن ورواج انواع سیستم های آموزش از راه دور پیش می برند این محیط ها دسترسی راحت تری را به ویژه برای آن دسته از افرادی که نمی توانند در کلاس های سنتی وبه روش حضوری به تحصیل ادامه دهند به عنوان شانس دوم ورود به عرصه تعلیم وتربیت فراهم می کنند (خان ،۱۹۹۷ وکیرسلی ۲۰۰۰) دراین نوع نظام های آموزشی ،نقش ها ووظایف افراد نیز باتغییر مواجه می شود در واقع می توان گفت آنچه مدارس سنتی وآموزش از راه دور مجازی را از یکدیگر متمایز می نماید این است که در مدارس سنتی ،تعامل به صورت خودجوش درارتباطات میان افراد شکل می گیرد وخواسته یا ناخواسته می توان آن را در محیط آموزشی مشاهده کرد (ملائیان ،۱۳۹۰) اما از آنجا که یکی از ویژگی های آموزش ازراه دور ،جدایی زمانی ومکانی یاد دهنده و یادگیرنده است وهر کس می تواند با استفاده از ابزارهای فناورانه با دیگری ارتباط برقرار نماید (کامروچرو ،۲۰۰۶) موضوع تعامل بسیار پیچیده تر از آموزش سنتی است (ملائیان ،۱۳۹۰) لذا متخصصان عرصه یاددهی –یادگیری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دراین نظام آموزش از راه دور بایستی توجه فراوانی به عنصر تعامل داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.