مقاله بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
پیداکردن مسیرهای نووبازکردن راه های تازه نیازبه همت وتلاشی وافردارد ومستلزم اعتقادوباوری راسخ است تاناملایمات راه را هموارنماید. روش میزان که روشی نوگرایانه مبتنی برروش یادگیری اکتشافی است ( که به اختصار روش میزان نامیده می شودودرمجتمع آموزشی هدایت میزان معمول است) درآموزش ابتدایی ، روشی خلاق وپویا و مبتنی برجهت گیری های تعاملی ومشارکتی دانش آموزان است. پشتوانه های نظری آن متوجه نظریات یادیگری اکتشافی،علی الخصوص یادگیری اکتشافی هدایت شده است که لئوویگوتسکی اندیشمند تربیتی روسی آن رامطرح کرده است. روش میزان نه روش ویگوتسکی است بلکه روشی اکتشافی است که بابوم ایرانی انطباق یافته است. پژوهش حاضردرصدد بوداثربخشی این روش آموزشی راروی دانش آموزان میزان درمقایسه با دیگردانش آموزان مدارس غیردولتی تهران مورد بررسی قراردهدکه نتایج آن مبین معتبر وقابل اعتنا بودن این روش آموزشی است .این پژوهش پنج مولفه ی روان شناختی پشرفت تحصیلی ، عزت نفس ، مهارت های اجتماعی، پرخاشگری وخلاقی رامورد توجه قرارداد ودانش آموزان میزانی با دیگردانش آموزان تهراین مقایسه شدند. این مقاله به دومولفه پیشرفت تحصیلی، عزت نفس دانش آموزان می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.