مقاله بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز ۹۱-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز ۹۱-۹۲ دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز ۹۱-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز ۹۱-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز ۹۱-۹۲ :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
ازآنجاکه برنامه های درسی هرجامعه دارای یک ارتباط متقابل یافرهنگ آن جامعه هستند، محتوای برنامه ای درسی نیز بایدبرمبنای این چگونگی انتخاب گردند. سطح فرهنگ ونیزنگرش هاوباورهای برنامه ریزان ومعلمان نسبت به ارزش های اجتماعی درانتخاب محتوا نقش مهمی راایفا می نماید. برنامه ریزان درسی باید درانتخاب محتوابه تناسب محتوایاسنن،آداب وفرضیات دیرپایی که زیربنای یک اجتماع راتشکیل می دهند به ارزش های اجتماعی توجه داشته باشندودرچهارچوپ محتوای برنامه های درسی زمینه وبسترمناسبی رابرای بررسی ، ارزیابی وبهسازی فرهنگ و وارزش های اجتماعی فراهم می آورند( فتحی واجارگاه ، ۱۳۸۰).حس ستایشی که جوانان رادرمقابل اثری زیبا یاحقیقی بزرگ یافکری بلند به شوق می آورد وسیله ای برای نیل به آرمان است. این حس به تنهایی نه فضلیت است ونه رذیلت، اگر درست هدایت شود به فضلیت منجرمی شود واگردرست هدایت نشودممکن است به رذیلت برسد. وظیفه مربی منظم ساختن این شورواشتیاق وسوق دادن آن به عالی ترین ارزش های معنوی است. به همان اندازه که شورواشتیاق کورکورانه خطرناک است، شوروشوق اگاهانه سودمند است( ملکی ، ۱۳۷۹).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.