مقاله بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
مفهوم سواد اطلاعاتی از دهه ۱۹۷۰ میلادی شکل گرفت واصطلاح سواد اطلاعاتی را نخستین باز زورکووسکی در سال ۱۹۷۴ مطرح کرد از نظر وی افرادی که در زمینه کاربرد منابع اطلاعاتی مربوط به تخصص کاری خود آموزش دیده اند باسواد اطلاعاتی نامیده می شود (باودن ،۲۰۰۱) در جوامع اطلاعاتی کنونی اکتساب دانش واطلاعات خام به تنهایی ارزش محسوب نمی شود توانایی یادگیری (موریرا ۲۰۰۱) در جوامع اطلاعاتی کنونی اکتساب دانش واطلاعات خام به تنهایی ارزش محسوب نمی شود وتوانایی یادگیری (موریرا ۲۰۱۰) نیز از ارزش بیشتری برخوردار است باندی (۲۰۰۴) اظهار می دارد یادگیری مادام العمر با سواد اطلاعاتی باعث شد موسسات آموزشی به تلفیق آموزش مهارت های سواد اطلاعاتی با برنامه های درسی خود بیندیشند واین خود مولد موج اصطلاحات آموزشی در کشورهای پیشرفته شد نمونه مقالات آموزشی ، را می توان در بیانیه های هوبارت کشور استرالیا ویکتوریا در کشورکانادا ( میرحسینی ۱۳۸۸) قانون آموزش آمریکا (پاریس ،۱۹۹۴) مشاهد کرد .علاوه براین انجمن کتابداران مدارس ایالت متحده در سال ۱۹۹۸ استانداردهای سواد اطلاعاتی برای یادگیری دانش آموزان را ارائه کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.