مقاله شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
پایه واساس نوشتن تولیدایده ها وتبدیل آن ها به واژه های نوشتاری است. مهارت نوشتن طی دومرحله کسب می شود: نوشتن ابتدایی( املاء) ونوشتن خلاقانه (انشاء) وکسب هردومرحله مستلزم آوزش آگاهانه درپایه ی مختلف تحصیلی است. درشرایط کنونی، کتاب های درسی بیشترباتوجه به ذوق وتجربه فردی مولفان تالیف می شودو آن ها اطلاعات دقیق وروزآمدی دراین زمینه دراختیارندارند.شاهد این ادعا فقدان هدف های آموزش مهارت نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی به صورتدی سطح بندی شده است. ازطرفی، درباره آموزش مهارتهای زبان فارسی درایران تحقیقات چندانی انجام نشده ومعدودی تحقیقات انجام شده (طیبی، ۱۳۸۵،عصاره، ۱۳۸۲، قاسم پور،۱۳۸۳، نعمت زاده ، ۱۳۸۴، ووزیرنیا، ۱۳۸۴) نیزشاخص آموزش مهارت نوشتن موردتوجه قرارنگرفت وتنها به ذکرنقاط قوت وضعف برنامه های درسی ویژه آموزش زبان فارسی بدون داشتن شاخص ومبنای نظری روشن اکتفا شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.