مقاله طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
یکی از مسایل که همواره در مطالعات برنامه درسی مد نظر بوده وجود فاصله ودر برخی موارد فقدان همسویی برنامه های درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده است که اثر بخشی برنامه های درسی را به خطر می اندازد (گلائورن ، بوسکو وایتهد وبوسکو ۲۰۱۲ ترنس ۲۰۱۱ کلاریس ۲۰۱۱ بیکالو وولفورد ۲۰۰۱ تشریتگ ۱۹۹۸) تحقیقات انجام شده در کشور ما نیز حاکی از آن است که بین سه برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده همخوانی وجود ندارد (حاجی تبار ،۱۳۹۲ احمدی ۱۳۸۸ شعبانی ۱۳۸۷ مفتخر ۱۳۸۶ اخلاقی ۱۳۸۳) باتوجه به وجود فاصله وناهمخوانی بین سه برنامه درسی قصد شده اجرا شده وکسب شده در نظام آموزشی کشور این مطالعه برآن است تا با طراحی وارائه الگویی سازنده وقابل اجرا گام کوچکی در جهت تصحیح حرکت برنامه ریزی درسی در نظام آموزشی کشور بر دارد وبدین طریق زمینه را برای تحول در نگرش به فرایند برنامه ریزی درسی در سیاست گذاران دست اندرکاران برنامه ریزی آموزشی وبرنامه ریزان درسی فراهم نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.