مقاله فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
نظام آموزشی ، بخش مهم وحیاتی هرکشوری است که دارای حوزه اثرگذاری گسترده ای درابعاد مختلف جامعه به ویژه ابعاد علمی اجتماعی وفرهنگی است.این مقاله باتربیت نیروی انسانی موردنیاز آینده کشور، گام موثری دررشدو توسعه آن ایفامی کند. همچنین بارشدتوانایی ها، نبوغ وپتانسیل فکردرقشرنوجوان وجوان، درتوسعه ی مرزهای دانش بشری، نقش بسیاری عهده داراست. دراین میان، برنامه های درسی ازجایگاه ویژه ای درتربیت یادگیرندگان مقاطع ورشته های مختلف به خصوص دردوره متوسطه برخوردارمی باشد، به عبارت دیگر، برنامه ی درسی درراستای اهداف و رسالت های نظام آموزشی باید پاسخگوی شرایط ونیازهای کنونی واینده کشور باشد.ازسوی دیگر، نظام آموزشی نه فقط به خاطرمسائل فوق ،بلکه به جهت گسترش مرزهای دانش وازدیدگاه های رشد وبالندگی شخصی، ملی وبین المللی موردتاکید وتوجه می باشد. بادرنظرگرفتن سرعت بالای رشد وگسترش علوم و فناوری ، ازوظایف نظام آموزشی، انطباق هرچه بیشتر بااین سرعت است. یکی ازراه حل های این انطباق بهره مندی از برنامه درسی میان رشته ای می باشد. این برنامه درسی باجامعیت خودمی توانددرجهت برطرف کردن نیازها وهمسوشدن باتحولات حرکت نموده وضمن پاسخگویی وتوجه به نیازهای فردی دانشجویان، به حل مشکلات بخش های مختلف جامعه نیز بپردازد. همان طورکه یافته های یکی ازمطالعات انجام شده درجهان باعنوان ((تلاشی سرشاراز یادگیری: یادگیری برای کارویادگیری برای آموختن)) ( کورمکف پانسینی وتات ، ۲۰۱۰) نیز به این امر اشاره دارد. این محقق معتقد است موسسات آموزشی لازم است یادگیری و کاردرمحل تحصیل رابه عنوان یکی ازویژگی های ضروری همه دوره های شان معرفی کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.