مقاله میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
ارتقای کیفیت آموزش در هر مقطع ورشته تحصیلی مستلزم کاربرد اصول وفنون برنامه ریزی درسی ،کاربرد فنون برنامه ریزی درسی با توجه به مبانی آن واجرای اصول یادگیری ، در بازنگری وبهبود برنامه ها وآموزش های موجود در مدارس ، دانشگاه ها ومراکز تربیت نیروی انسانی حائز اهمیت است (میرزا بیگی ،۱۳۸۰).نظام های آموزشی در گذر از مسائل کمی وهمگانی کردن آموزش ناگریز از توجه به مسائل کیفی پدیده های آموزشی هستند وارتقای کیفیت آموزشی را ضمن توجه به منابع وتجهیزات از طریق اصلی ترین عامل در یک نظام آموزشی یعنی معلم مورد توجه وهدف گیری قرار داده اند (شارما ۲۰۰۱)مفهوم ارتقای حرفه ای معلمان از اواسط قرن بیستم وبا ضرورت یافتن اجرای اصلاحات در نظام های آموزشی ، پدیدار شده است در شکل گیری این مفهوم یافته های پژوهشی وبررسی مقایسه ای نظام های آموزشی تاثیر زیادی داشته زیرا مطالعات و پژوهش ها نشان می دهند که معلم در انجام اصلاحات آموزشی نقش دوسویه ای دارد. ازیک سو موضوع اصلاحات آموزشی واز سوی دیگر عامل اصلاحات آموزشی محسوب می شود. لذا عمده ترین اهداف رایج در آموزش معلمان عبارت اند از : حرفه ای سازی (تمرکز بر معلمان بدون کیفیت یا با کیفیت پایین ) ظرفیت سازی در معلمان ( آماده سازی معلمان برای پذیرش مسوولیت های جدید با مواجهه با تغییرات برنامه های درسی ) به روز کردن معلمان وبه روز نگه داشتن دانش وتوانایی تدریس متناسب با شرایط وروش های جدید تدریس (هابرمن ۲۰۰۴تانگ وهان ۲۰۰۵).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.