مقاله نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
برنامه درسی شامل فرصت های یادگیری وکلیه تجاری است که بانظارت ومسئولیت نظام آموزشی (مدرسه) وبه منظورایجاد تغییرمطلوب دردانش ها، مهارت ها و نگرش ها فراگیران طراحی واجرامی شودوعملکردو بازده آن مورد ارزشیابی قرارمی گیرد(احمدی ، ۱۳۷۶). فرایند برنامه ریزی درسی که منجربه تولید یک برنامه درسی می شود، شامل سه مرحله اساسی، طراحی برنامه درسی ، اجرای برنامه درسی وارزشیابی ازیک برنامه درسی است. درفرایند طراحی، تولید واجرای برنامه های درسی معمولا ازسه نوع برنامه ی درسی قصدشده ۱، اجراشده ۱وکسب شده ۱ سخن به میان می آید.آنچه مسلم است، وجودهماهنگی وتعادل میان سه برنامه ی درسی قصدشده ، اجراشده وکسب شده ، می تواندنمایانگر مطلوبیت وکارایی یک برنامه درسی موفق قلمداد می شود(احمدی، ۴:۱۳۸۸) . به همین جهت تمام کوشش برنامه ریزان درسی آن است که با نظارت برفرایند اجرای برنامه تاحدامکان بتوانند ارتباط این سه مرحله رابایکدیگر تشخیص داده و ازاین طریق به کاهش فاصله بین سه برنامه ی قصد شده،اجراشده وکسب شده کمک کنند( مهرمحمدی، ۱۳۸۹).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.